Blogger Widgets


POST 1 Title POST 2 Title POST 3 Title POST 4 Title POST 5 Title

Tuesday, October 23, 2012

VIDEO: SUPERB MATA10 VS SPURS

Posted by ARIFFIN.SOHLIHOON 11:45 AM, under , | No comments

Salam to all...

Pagi esok Chelsea akan turun untuk perlawanan ketiga Eufa Champions League menentang Shahktar Donesk di Ukraine. Kemenangan amat penting untuk Chelsea terus kekal sebagai pendahulu kumpulan sebelum pusingan kedua peringkat kumpulan selepas ini. Blues... jangan lupa pagi esok. 2:45am.



Ok, sabtu lepas The Blues membuat comeback yang cemerlang dalam perlawanan menentang seteru London, Spurs selepas ketinggalan 2-1. Double fire yang pantas dari Juan Mata memastikan Chelsea kembali dihadapan sebelum Sturridge memberikan gol ke 4 yang berpunca dari gerakan Juan Mata untuk menutup mulut AVB dan pendengki Chelsea dengan kemenangan 4-2 di tempat lawan. Kredit untuk semua pemain Chelsea. Cahill dan Luiz menjalankan tugas dengan cemerlang di bahagian pertahanan. Gandingan Mikel dan Ramires semakin terserlah mantap dalam menyerap asakan Spur di bahagian tengah. Trio MACAZAR (Mata, Oscar, Hazard) cukup menghiburkan dengan touch dan flowing football. Torres walaupun gagal lagi menyempurnakan beberapa peluang gol tetap beraksi baik.

Apapun kredit terbesar dalam perlawanan ini ditujukan kepada persembahan yang cukup superb dari Juan Mata. Mata memberikan persembahan yang cukup sensasi dalam beberapa perlawanan sebelum ni sekali lagi membuktikan kehebatannya di White Hart Lane.

Come on Blues... kita layan highlight Juan Mata 10...
Superb!!!!!!!!!! MATA 10 vs Spurs.




Malaysian Blues - The Chelsea FC



Berikan komen anda...


Kongsikan dengan rakan..

0 comments:

Post a Comment

Komen anda di sini...

MALAYSIAN BLUES - POST TERKINI

MALAYSIA SUPER LEAGUE 2014

ENGLISH PREMIER LEAGUE 2014/15

Komen anda mengenai BLOG MALAYSIANBLUES di sini...

MBCFC YouTube

MALAYSIA - AFF 2010 CHAMPIONS

HARIMAU MALAYA - AFF2010 CHAMPIONS

CFC - KING OF EUROPE

CFC - KING OF EUROPE