Blogger Widgets


POST 1 Title POST 2 Title POST 3 Title POST 4 Title POST 5 Title

Saturday, August 18, 2012

SELAMAT DATANG KE BLOG MALAYSIAN BLUES - THE CHELSEA FC

Posted by ARIFFIN.SOHLIHOON 3:46 AM, under ,,, | No comments

SELAMAT DATANG KE BLOG MALAYSIAN BLUES - THE CHELSEA FC




Salam to all. 
Selepas sekian lama berehat berblogging.. kini timbul semangat baru untuk menghidupkan kembali blog yang hampir bersarang labah-labah... hahaha.

Blog ini asalnya adalah blog personal bersembang berkenaan sukan terutama bolasepak Malaysia & Chelsea dengan nama BLOG DARI STADIUM (http://daristadium.blogspot.com) sejak 2010.


Memandangkan hampir kebanyakannya adalah cerita tentang Chelsea (for sure saya fans Chelsea), so aku mengambil keputusan untuk menjenamakan semula blog ini sebagai MALAYSIAN BLUES - THE CHELSEA FC dan alamat ditukarkan kepada http://malaysianblues.blogspot.com pada Ogos 2012. Sebahagian besar entri post blog asal BLOG DARI STADIUM telah dideletekan dan proses kemaskini wall background, link dan sebagainya sedang giat dijalankan (kalau ada kerajinan).

Blog MALAYSIAN BLUES ini tiada kaitan dengan mana-mana entiti Chelsea FC dalam apa jua keadaan. Ianya hanyalah satu blog persendirian peminat Chelsea FC (hamba la tu.)

Tiada tujuan komersial dengan penjenamaan semula blog ini. Hanya sekadar bersembang dan luahan pendapat serta perkongsian maklumat untuk rakan-rakan peminat-peminat Chelsea FC di seluruh Malaysia.

Oleh kerana itu dan kerana blog ini adalah blog suka-suka maka secara sukanya hamba nak update atau tidak. InsyaAllah kalau diizinkan Allah ada kelapangan maka hiduplah blog ini.

MALAYSIA - I am not less Malaysian when i support Chelsea FC. Hamba anak jati merdeka negara yang tercinta MALAYSIA dan semestinya pasukan Harimau Malaya adalah pasukan utama hamba. Pastinya blog ini akan memaparkan juga kisah dan cerita HARIMAU MALAYA.

Why I am Chelsea? Kenapa saya memilih Chelsea?
Klik sini dari untuk baca segamat ke stamford bridge (entri post ini adalah entri dalam blog asal terdahulu BLOG DARI STADIUM pada permulaan musim EPL yang lepas 2011/12).

Oklah.... cukup sini dulu. Kepada semua fans Chelsea... jenguk2 lah blog hamba ni....

KEEP THE BLUE FLAG FLYING HIGH.




















Berikan komen anda tentang cerita ini..

0 comments:

Post a Comment

Komen anda di sini...

MALAYSIAN BLUES - POST TERKINI

MALAYSIA SUPER LEAGUE 2014

ENGLISH PREMIER LEAGUE 2014/15

Komen anda mengenai BLOG MALAYSIANBLUES di sini...